24 Şubat 2009 Salı

Garip!



Yine sabahın erken vakitleri ve ben birçok şeyi karmaşık bir halde düşünüyorum ve tabi kendi çapımda bu düşüncelere karşı isteklerde var. Fakat bunları buraya aktaramıyorum. Bir radio da Dj lik yapmaya başladım ve kendi çapımda bir kitlem var. Onlarla olmaktan mutluluk duyuyorum. Ara sıra tabikide saçmalıyorum ama olsun. Onlara göre bu normal geliyor. "Gecenin karanlığında içinizi ısıtabileceğiniz iyi bir şey yoksa hemen yanınıza bir kupa sıcak kahve almanız en iyi çözüm olacaktır. Eğer kahvem yok diyorsanız içinizi ısıtacak bir parça geliyor..." diyorum ve güzel bir parça çalıyorum kendimce. Ara sıra beni dinleyen yabancı arkadaşlarıma selam gönderiyorum Hola veya Hi diyorum. İstek istiyorlar bazıları Loreena McKennitt isterken bazılarıda Nightwish istiyor. Hayatımda herşey güzel gidiyor aslında şöyle bir baktığımda ama nedense ben bu iyiliği göremiyorum çoğu zaman canım sıkılıyor. Bunalım takılıyorum. Heralde çok fazla düşünüyorum bazı şeyleri ve obsesifliğimi bastırmaya çalışırken herşeye normaldir demem de cabası. İnsanlar çevrelerine baktıklarında sıradanlık görürler çoğu zaman bu onlarında böyle olacaklarının habercisidir ve endişe kaplar her yeri. Kocaman bir hayır yankılanır beyinlerde. Fakat birde odanın diğer penceresi vardır arka tarafta kalan. Hiç ordan bakmayız hayata. Çünki o pencere biraz sapa gelir bize. Alışılmışlık nasılda bizi kontrol altına almış ve nasıl da hayatımızı yönetiyor.Pıııff tembelleşmek istiyorum. Kuaföre gidip dedikodu yapmak istiyorum. :))) Onu bunu çekiştirmek arkadan konuşmak ne kadar kötü olsada bir tatlı gelir insana adeta attıkça atasın gelir. Binbir türlü yalan ve senaryolar eklersin hikayene. Seni dinleyenlerin gözleri büyüdükçe daha bir heycanlı gelir ve sallarsın ordan burdan ama en sonunada emin değilim bak yalan olmasın demeyide unutmazsın. hehehehe. Yapılan iş ne kadar alçakca ve adice olsa dahi o anki zevkin tarifi yoktur. Ortamdan ayrıldığında eğer iyi bir insansan vicdan azabı duyarsın ve söylediklerine pişman olursun bu pişmanlık içini kemirir. Sende buna izin verirsin tabi... Hz. Adem'in oğulları bile kıskançlık yapıp biri diğerini öldürmüş. Bu huy doğamızda var diyelim fakat inanırsan. İnançlı değilsen doğamızda var demiyoruz bilinçaltımızdan gelen kontrolsüz ve bastırılmış düşünceler açığa çıktı diyoruz... Konuyu nereye bağlamak istediğimde muallakta kaldı esasında. Şimdilik burda keseyim sonra yine devam ederim.... İyi günler herkese...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder