14 Mart 2009 Cumartesi

Nevrotik mi oldum ben ya!


Sonunda buda oldu. Ama üzülmüyorum benim gibi bi çok insan var. En azından tesellim bu. Ve bu olay artık normal karşılanıyor Dünya'da. Ama şöyle bir sorun var bunun psikolojik durumu eğer bastırılmış obsesif duygularımla birleşirse bu durum ciddi bir boyutta sevdiklerimden uzaklaşmama neden olur heralde. Şimdiden aklım başımdayken buraya yazıyorum ki ilerde bu kız biliyordu desinler. Günümün çoğunu pc başında geçiriyorum ve çok saçma şeylerde yaptığım oluyor. Bazen bu makinayı fırlatasım geliyor. Halbuki buna hiç gerek yok. En yakınlarım benim bunalım geçirdiğimi söylüorlar evet geçiriyorum artık hayır demicem evet bu doğru. Toefl sınavına artık çalışmıcam ve yatıp uyucam. Tembel tembel geçircem hayatımı. Ve bu yazımı okuyan arkadaşlarım eğer mutlularsa şuan onlarda benim gibi psiko - manyak oldular biliyorum. Ama ben şuna inanıyorum bu durum geçicek veya buna inandırmaya çalışıyorum kendimi. Geçicek geçicek...

Hayatımın değişmesi için bir ışık mı görmem lazım :) Evet evet ışık görüp hayatım değişcek ve o ışıkla birlikte beynimdeki tahtalarda yavaş yavaş kırılıcak. İnsanlar o ışık inancına dayanarak düşünce ziplemesi yapmak zorunda kalıyorlar.Orda tahta kırılması yaşanıyor zaten. Neyse neyse bu konulara girmicem. Sonunu ii görmedim...

O kadar bunalım takıldıktan sonra müzik açmak aklıma geldi. Şöyle Beyonce açayım dedim ve "Halo" dinliyorum. Gerçekten çok severek dinliorum bu kadını :) Nedense keyfim yerine geldi. Diğer yazımda bir sitede Dj lik yaptığımı söylemiştim artık yapmıyorum çünki site kapanmak zorunda kaldı çok ağır geldi ve 92 bin kişi baka kaldık öle bi yöne. Üzücüydü gerçekten çok eğleniyordum orda. Mikrofon sende oluyor aklındakiler sölüyorsun sürekli. Bu güzel bir duyguydu gerçekten birden boşluğa düştüm ve şuan nette anlamsızca dolaşıorum belkide nevrotiklik kavramı ordan çıktı. Neyse bu günlük bu kadar olsun diorum.Başka bir yazı çalışmamda görüşmek dileğiyle hoşça kalın...

1 yorum:

  1. Yeni bir blog sanıyorum..
    İçten.. Başarılar diliyorum,bir gecelik dj olmak isterdim bu arada :P

    YanıtlaSil